Pavisam jaunais Hyundai i20 — satriecoša dizaina tikšanās ar progresīvām tehnoloģijām

  • Jauns, sportisks dizains
  • Segmentā labākās drošības sistēmas un izcila savienojamība
  • Jauns dzinēju klāsts, tajā skaitā degvielas patēriņa ziņā efektīvā 48 V vieglā hibrīdā piedziņa
  • Šis pilnīgi jaunais Hyundai i20 ir iecienītā modeļa trešās paaudzes pārstāvis, kas piedāvā jaunu mērauklu B standartam. Pirmā iepazīšanās ar i20 notika 2008. gadā. Modeļa pamatpīlāri ir kvalitāte, uzticamība un praktiskums. Hyundai i20 tiek ražots Izmitas ražotnē Turcijā.

    “Hyundai i20 pastāvīgi ir viens no Eiropā vislabāk pārdotajiem modeļiem,” stāsta Hyundai Motor Europe produktu un mārketinga vadītājs Andreas-Christoph Hofmann.

    Jauns, sportisks dizains

    Salīdzinājumā ar priekšgājēju jaunais i20 ir ieguvis sportiskāku ārieni: tas ir par 24 mm zemāks, par 30 mm platāks un par 5 mm garāks. Garenbāze ir par 10 mm garāka. Kopējo veidolu noapaļo jaunā dizaina 17 collu alumīnija diski. Kravas vieta ir 351 litrs, tātad par 25 litriem vairāk nekā iepriekš.

    Hyundai i20 ir ieguvis jaunu priekšējo un aizmugurējo bamperis, kā arī jaunu priekšējo resti. Bet jaunās aizmugures gaismas nevainojami saplūst ar automašīnas aizmugurējo daļu.

    Virsbūves krāsu piedāvājumā ir 10 opcijas: Polar White, Sleek Silver, Phantom Black, Dragon Red, Tomato Red un Slate Blue, kā arī četras jaunas: Intense Blue, Aurora Gray, Aqua Turquoise un Brass. Automašīnu pēc izvēles var personalizēt ar Phantom Black melno jumtu.

    Jauns interjers

    Jaunā Hyundai i20 lielākā garenbāze un platums piedāvā vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem. Interjers ir plašs. Panelim ir jauna, iespaidīga forma, kas kopā ar durvju iekšējo apdari akcentē automašīnas platumu. Dizaina iedvesmas avots ir daba. Tumšajā laikā jaunā i20 braucēji var izbaudīt arī patīkamo interjera gaismas diožu apgaismojumu. Izvēlei pieejamas trīs interjera krāsas: Black Mono, Black & Gray, kā arī Black Mono & Yellow Green.

    Savā klasē labākā savienojamība un augstas klases audio

    Jaunais Hyundai i20 ir aprīkots ar Apple CarPlay un Android Auto, ko tagad var izmantot ar bezvadu savienojumu, kā arī piedāvā iespēju spoguļot iOS un Android viedtālruņu darbības. Jaunais 10,25 collu digitālais mērinstrumentu panelis un navigācija kopā ar 10,25 collu krāsu skārienekrānu ir vizuāli vienoti. Skārienekrānu var arī sadalīt, lai vienlaikus tiek parādītas vairākas darbības.

    Centrālās konsoles bezvadu uzlādes platforma ļauj nodrošināt bezvadu uzlādi ar Qi saderīgiem viedtālruņiem. Aizmugures pasažieriem ir pieejams USB uzlādes ports. Hyundai i20 ir pirmais Hyundai modelis Eiropā ar premium klases Bose audiosistēmu. Ar zemfrekvenču skaļruni aprīkotās sistēmas astoņi skaļruņi piedāvā augstākās kvalitātes klausīšanās pieredzi.

    Jaunais Hyundai i20 ir aprīkots arī ar Hyundai jauno Bluelink sistēmu, kas piedāvā vispusīgus savienojamības pakalpojumus, piemēram, Hyundai LIVE Services, un attālinātās piekļuves iespējas ar viedtālruņa lietotni Bluelink. Bluelink sistēma pirmos piecus gadus ir bez maksas.

    Segmentā labākā drošība

    Jaunais Hyundai i20 ir aprīkots ar Eiropas augstajām drošības prasībām atbilstošo Hyundai SmartSense drošības sistēmu. Daudzas no šīm īpašībām nav ierastas B segmenta automašīnās.

    Hyundai i20 piedāvā navigācijas bāzes viedo kruīza kontroli (Navigation-based Smart Cruise Control, NSCC), kas izmanto automašīnas navigācijas sistēmu, lai paredzētu līkumus un taisnos posmus, attiecīgi pielāgojot transportlīdzekļa ātrumu, lai brauciens būtu drošs.

    Ātruma ierobežojuma pārsniegšanas gadījumā inteliģentā ātruma ierobežošanas sistēma (Intelligent Speed Limit Assist, ISLA) brīdina autovadītāju gan ar skaņu, gan vizuāli.

    Joslu ieturēšanas palīgsistēma (Lane Follow Assist, LFA) automātiski pielāgo stūres vadību, lai jaunais i20 vienmēr atrastos braukšanas joslas vidū.

    Aklās zonas brīdinājuma sistēma (Blind-spot Collision Avoidance Assist Warning, BCA) izmanto radaru automašīnas aizmugurējo stūru uzraudzībai un brīdina, konstatējot citu transportlīdzekli. BCA pēc nepieciešamības bremzē, lai izvairītos no sadursmes vai novērstu kaitējumu.

    Automātiskā sadursmes novēršanas sistēma (Forward Collision Avoiance Assist, FCA) ir atjaunināta un tagad atpazīst ne tikai automašīnas, bet arī gājējus un velosipēdistus.

    Jaunais Hyundai i20 piedāvā arī uzlabotas iespējas automašīnas novietošanai stāvvietā. Paziņojums par priekšējā transportlīdzekļa novirzīšanos (Leading Vehicle Departure Alert, LDVA) brīdina autovadītāju, ja priekšējā automašīna sāk novirzīties un autovadītāja reakcija uz satiksmes plūsmu ir novēlota, piemēram, pie luksofora.

    Kad automašīna pārvietojas atpakaļgaitā, šķērsojošās satiksmes sadursmes novēršanas palīgs (Rear Cross-traffic Collision Assist, RCCA) sniedz skaņas signālu par transportlīdzekļiem, kas tuvojas no sāniem un Parking Collision-avoidance Assist – Reverse (PCA-R) pēc nepieciešamības bremzē, lai izvairītos no sadursmes.

    Automašīnas stāvvietā novietošanas palīgs (Parking Assist, PA) sniedz iespēju automašīnas pusautomātiskai novietošanai, atvieglojot automašīnas novietošanu šaurās vietās.

    Pavisam jaunajam i20 ir arī eCall ārkārtas zvanu sistēma, ar kuras palīdzību braucēji var sazināties ar avārijas dienestu, nospiežot pogu. Sistēma aktivizējas automātiski, ja izplešas transportlīdzekļa drošības spilveni.

    Jaunais dzinēju klāsts piedāvā ekonomiju un efektivitāti

    Hyundai i20 dzinēju modeļiem ir jauns piedāvājums — 48 V vieglā hibrīdā sistēma ar 120 zirgspēku 1,0 T-GDi benzīna dzinēju un pēc izvēles arī 100 zirgspēku 1,0 T-GDi benzīna dzinēju. 48 V vieglā hibrīdā sistēma par 3‒4 % samazina automašīnas degvielas patēriņu un CO2 izmešus. 48 V vieglā hibrīdā sistēma ir pieejama ar septiņu pārnesumu divkāršo sajūga automātisko transmisiju (7DCT) vai jaunizstrādātu sešu pārnesumu inteliģento manuālo transmisiju (Intelligent Manual Transmission, iMT).

    100 zirgspēku 1,0 T-GDi benzīna motoram bez vieglās hibrīdās sistēmas ir pieejams 7DCT automātiskā vai 6 pārnesumu manuālā transmisija. Piedāvājumā ir arī četru cilindru 84 zirgspēku 1,2 litru MPi dzinējs ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju.

    Salīdzinājumā ar savu priekšgājēju jaunais Hyundai i20 sver par 4 % mazāk, tādējādi solot arī konkurētspējīgas CO2 vērtības. Mazāks svars nozīmē arī ekonomiskāku mobilitāti.

    Pavisam jaunā Hyundai i20 pirmizrāde notiks Ženēvas 2020. gada starptautiskajā autoizstādē.