DCT automātiskā ātrumkārba
Jaunā 7 pakāpju DCT pārnesumkārba ar optimizētu degvielas patēriņu nodrošina automobilim papildu dinamiskus akcentus. Iespējams izvēlēties kādu no 2 braukšanas režīmiem — normālo („Normal”) vai sporta („Sport”) režīmu.
Pilnībā no jauna izstrādāts dizains un pievilcīgas formas — jaunais Hyundai i30 Wagon satricina auto pasauli.
Jaunā i30 Wagon eksterjers ir eleganti veidotu virsmu un izteiksmīgu dizaina elementu simfonija.
Šauras sudrabpelēkas jumta sliedes izceļ plūstošās jumta līnijas, kas rada izsmalcināti atlētisku siluetu.
Izskatieties labi un redziet labāk. Sistēma automātiski ieslēdz un izslēdz tālās gaismas, reaģējot uz pretī braucošajiem automobiļiem. Uzlabo vadītāja redzamību. Neapžilbina citus autovadītājus. Un tā ir daļa no standarta aprīkojuma.
Izteiksmīgs priekšpuses dizains. Viens no jaunā dizaina elementiem ir radiatora režģis, kura radīšanu iedvesmojis plūstošs kausētais tērauds.
Redziet un esiet redzams. Pateicoties aizmugures kombinēto lukturu stingrajām horizontālajām līnijām, i30 Wagon rada īpaši spēcīgu un stabilu iespaidu.
Salona un priekšējā paneļa izsmalcinātais dizains rada kvalitātes, elegances un ietilpības sajūtu. Un sajūtas nemelo — jaunais i30 ir viens no plašākajiem automobiļiem savā klasē. Automobiļa aprīkojums ir atkarīgs no tā komplektējuma.
Salona un priekšējā paneļa izsmalcinātais dizains rada kvalitātes, elegances un ietilpības sajūtu. Un sajūtas nemelo — jaunais i30 ir viens no plašākajiem automobiļiem savā klasē. Automobiļa aprīkojums ir atkarīgs no tā komplektējuma.
Praktisks un ērts — tāds ir bagāžas nodalījums, kura ietilpība ir 602 litri. 60:40 proporcijā sadalāmi aizmugurējie sēdekļi ļauj vienlaicīgi pārvadāt gan lielas kravas, gan vienu vai divus pasažierus aizmugurējā sēdeklī. Nolokot aizmugurējos sēdekļus, iespējams iegūt bagāžas nodalījumu ar 1650 litru ietilpību. Bagāžas nodalījums aprīkots ar bagāžas sliežu sistēmu, kas ļauj droši nostiprināt mantas. Pieejams „Style” modelī.
Atkarībā no automobiļa komplektējuma jaunajam i30 Wagon pieejama automātiska divu zonu gaisa kondicionēšanas sistēma. Vadītājs un priekšējais pasažieris var atsevišķi noregulēt temperatūru.
Pateicoties lūkai aiz centrālā balsta, slēpju un citu garu priekšmetu pārvadāšana nesagādā nekādas grūtības — pat ar četriem cilvēkiem salonā. Pieejams „Comfort” modelī.
Iekārtojieties ērtāk. Priekšējo roku balstu iespējams novietot dažādās pozīcijās, piemeklējot vadītājam ērtāko. Atveriet pārsegu, lai piekļūtu priekšmetu glabāšanas nodalījumam.
Jaunā 7 pakāpju DCT pārnesumkārba ar optimizētu degvielas patēriņu nodrošina automobilim papildu dinamiskus akcentus. Iespējams izvēlēties kādu no 2 braukšanas režīmiem — normālo („Normal”) vai sporta („Sport”) režīmu.
Mūsu jaunajā piedāvājumā ietilpst plašs klāsts ar spēcīgiem turbo benzīna dzinējiem un dīzeļdzinējiem, kas radīti nepārspējamai dinamiskas braukšanas pieredzei.
1,0 litru T-GDi turbokompresora benzīna dzinējs ar 88,3 kW (120 ZS) un 171,1 Nm pie 1500–4000 apgr./min. Dzinējs ir pieejams kopā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Pateicoties jaunajam 1,4 litru T-GDi dzinējam ar spēcīgu 103 kW (140 ZS) un 242 Nm griezes momentu pie 1500 apgr./min, automobilis kļūst dinamisks un atsaucīgs. Dzinējs ir pieejams ar 6 pakāpju manuālo vai 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu.
Šis ir dabiskās vilkmes benzīna dzinējs ar 73,3 kW (100 ZS) un 134 Nm griezes momentu pie 4000 apgr./min. Dzinējs ir pieejams kopā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Šis dīzeļdzinējs ar turbokompresoru spēj sasniegt nepārspējamus griezes momenta rādītājus, nodrošinot automobiļa atsaucību, un ir pieejams divās dažādās versijās. Spēcīgākais ir 100 kW (136 ZS) dzinējs, bet otrs sasniedz 81 kW (110 ZS). Abi ir pieejami ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. 100 kW dzinējs pieejams arī ar 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu.
Ieslēdzot atpakaļgaitas pārnesumu, brīdinājuma sistēma par šķērsojošu transportlīdzekli aizmugurē brīdina vadītāju, ja no sāniem tuvojas cits automobilis.
Atpakaļskata kamera sāk darboties, kad ieslēdzat atpakaļgaitas pārnesumu, tādējādi nodrošinot labāku redzamību. Dinamiskas vadlīnijas palīdz noturēties īstajā trajektorijā.
Nodrošina plašāku mantu glabāšanas vietu priekšējā centra konsolē. Stāvbremzes „Auto Hold” funkcija brīdi, kad automobilis ir pilnībā apstājies, automātiski saglabā bremžu pielietoto spiedienu, nodrošinot, ka bremzes pedāļa atlaišanas brīdī mašīna neripos atpakaļgaitā. Stāvbremze beidz darboties, vadītājam nospiežot akseleratora pedāli.
Lai nodrošinātu pasažieru komfortu, i30 Wagon ir aprīkots ar ventilāciju salona aizmugurē. Siltā vai aukstā gaisa plūsmu pasažieri var regulēt aizmugures centra konsolē.
Sēdekļu atmiņa saglabā vadītāja sēdekļa un ārējo atpakaļskata spoguļu pozīciju, kā arī mērinstrumentu paneļa apgaismojuma košumu. Divas pozīciju kombinācijas (pieejams „Style” modelim).
i30 Wagon piedāvā visaptverošu vadītāja palīdzības un drošības sistēmu kopumu, uz kuru varat paļauties, ka tā braucienu laikā pasargās visdārgāko — cilvēkus, ko mīlat.
Moderna braukšanas palīgsistēma, kas izmanto radara signālus un priekšējo kameru, nepārtraukti analizējot satiksmi. Konstatējot sadursmes risku ar gājēju vai citu transportlīdzekli, tiek automātiski iedarbinātas bremzes.
Kājāmgājēju brīdinājuma funkcija ir pieejama „Style” modelī.
Paaugstina drošību un mazina stresu, ieturot noteiktu attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, automātiski samazinot vai palielinot ātrumu līdz noteiktai robežai atkarībā no satiksmes apstākļiem. Satiksmes sastrēgumos ASCC atjauno iepriekš iestatīto attālumu pēc katras apstāšanās reizes, no jauna iedarbinot dzinēju, kad priekšā tiek konstatēta kustība uz priekšu un autovadītāja pēda piespiež akseleratora pedāli.
Pamatā paredzēta, lai brīdinātu vadītājus, kas iesnaužas pie stūres. Ja automašīna novirzās no braukšanas joslas un pirms tam nav ieslēgts pagrieziena rādītājs, sistēma konstatē šādu situāciju un brīdina vadītāju ar skaņas signālu vai aktīvi koriģē stūrēšanas virzienu.
Tā informē vadītāju par aklajā zonā esošajiem transportlīdzekļiem un atvieglo joslu maiņu. Izbraucot no stāvvietas atpakaļgaitā, aizmugures šķērsvirziena satiksmes brīdinājuma sistēma brīdina, ja tuvojas citi transportlīdzekļi, un var mazināt sadursmes sekas.
Universālā kamera uzrauga attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim. Ja tiek konstatēts sadursmes risks, tā iedarbina vizuālu un skaņas brīdinājumu.