UZZINI VAIRĀK SAŅEM INDIVIDUĀLU PIEDĀVĀJUMU

Laiks rotaļām

Projekti, sasniegumi, mērķi – pieaugušo dzīve ir pilna ar pienākumiem. Taču aiz sapulcēm un grafikiem ikvienā no mums slēpjas dziļāks spēks: iekšējais bērns, kurš vēlas izlauzties un spēlēties! Ļaujieties tam katru dienu ar veiktspēju uz ceļa un bezceļos, aizraujošu dizainu un vismūsdienīgākajām tehnoloģijām. Atklājiet jauno Suzuki Vitara, kas atzīmē 30. jubileju!

Atjauninātā Vitara priekšpuse ir papildināta ar vertikāliem hroma akcentiem uz piecu segmentu priekšējā režģa. Jauns hroma elements, kas šķērso apakšējo režģi, izceļ automobiļa moderno izsmalcinātību.

Jaunums ir arī mīksts polsterējums virs priekšējā paneļa, kas demonstrē augstu kvalitāti, kā arī spožāki sudraba krāsas akcenti uz priekšējā paneļa, durvīs un viduskonsolē un metālisks ģeometrisks raksts uz sudraba krāsas paneļa. Jaunais Vitara tagad ir pieejams ar panorāmas jumta lūku* ar dubultās bīdīšanas funkciju.

* Panorāmas jumta lūka ir pieejama GLX+SR modelim

Atjauninātais Vitara tagad ir aprīkots ar pilnveidotām preventīvās drošības tehnoloģijām, kas palīdz vadītājam izvairīties no negadījumiem negaidītās situācijās un palīdz braukt ar mierīgu prātu. Radara bremžu palīgsistēmas ar milimetru diapazona radaru vietā ir uzstādīta dubultā sensora bremžu palīgsistēma. Tā izmanto vienobjektīva kameru un lāzera radaru MFL), kas spēj konstatēt gājējus un iedarbināt avārijas bremzēšanu, lai mazinātu sadursmes sekas. Tagad ir pieejamas arī novirzīšanas no joslas brīdinājuma, novirzīšanās no joslas novēršanas un ceļa zīmju atpazīšanas funkcijas.

Šīs drošības funkcijas nav pieejamas GL modelim. Tās ietilpst GL+ (tikai pilnpiedziņas) un GLX modeļu pamataprīkojumā.

Izteiksmīga āriene

Esiet gatavi ārienei, kas izstaro spēku un enerģiju. Vitara izteiksmīgais dizains ir uzmanības centrā, lai kur jūs dotos. Oriģinālais dizains vienmēr pauž gatavību jauniem piedzīvojumiem ceļā un bezceļos. Pievienojiet savam braucienam enerģisku ārējo tēlu un ļaujiet vaļu savām jūtām ar šī uzticamā pilsētas krosovera iekšējo izsmalcinātību.

Raksturīgie Suzuki dizaina elementi, piemēram, izteiksmīgais piecu segmentu priekšējais režģis un spēcīgais priekšējais buferis ar gaumīgiem hroma* akcentiem piešķir Vitara elegantu un mūsdienīgu izskatu.
* Bufera hroma apdare nav pieejama GL modelim.

LED tuvās gaismas lukturi palīdz samazināt enerģijas patēriņu. Zilas krāsas prožektori rada moderna automobiļa iespaidu. Dienas gaitas lukturiem ir unikāls dizains ar vertikāli izvietotām gaismas diodēm. Automobilis ir aprīkots arī ar miglas lukturiem, kas ir neaizstājami labai redzamībai sliktos laika apstākļos.
LED priekšējie lukturi ir pieejami GLX modelim, LED dienas gaitas lukturi un priekšējie miglas lukturi nav pieejami GL modelim.

Izcils salons

Iekāpjot Vitara, jūs sagaida izsmalcinātu un kvalitatīvu materiālu pasaule. Visas pogas, slēdži un instrumenti atrodas tieši tur, kur tos intuitīvi ierasts meklēt. Izbaudiet salonu, no kura jums negribēsies izkāpt. Instrumentu paneļa augšdaļas mīkstais polsterējums piešķir salonam augstvērtīgu kvalitāti.


7 collu skārienekrāns ļauj intuitīvi izmantot multivides funkcijas, tai skaitā audio atskaņošanu, brīvroku tālruni, navigācijas sistēmu un viedtālruņa integrāciju. Audiosistēma ar viedtālruņa savienojuma attēlošanas funkciju atbalsta iepriekš uzinstalēto lietotni Apple CarPlay, Android Auto™ un MirrorLink™. MirrorLink™ ļauj attēlot dažādas jūsu viedtālruņa lietotnes automobiļa skārienekrānā un lietot viedtālruņa funkcijas.
7 collu skārienekrāns ar viedtālruņa savienojuma attēlošanas funkciju un navigācijas sistēmu nav pieejama visiem modeļiem.
Apple CarPlay™ ir Apple Inc. reģistrēta preču zīme. Android Auto™ ir Google Inc. reģistrēta preču zīme. MirrorLink™ ir Car Connectivity Consortium LLC reģistrēta preču zīme. MirrorLink™ ir saderīgs ar viedtālruņiem, kas uzskaitīti šeit: https://cert.mirrorlink.com/ProductListing/

Daudzfunkciju stūre

Lietošanā ērtā daudzfunkciju stūra piešķir vadītājam pilnu kontroli. Radio un viedtālruņa Bluetooth® savienojuma funkcijas ir ērti pieejamas un kontrolējamas. Ir integrēta arī adaptīvās kruīza kontroles* braukšanas atbalsta funkcija, lai nodrošinātu maksimālu komfortu un drošību.

* Nav pieejams visiem modeļiem.

Jauns 4,2 collu daudzfunkciju krāsu LCD displejs

Mērinstrumentu bloka centrā atrodas moderns 4,2 collu daudzfunkciju krāsu LCD displejs, kas sniedz vadītājam precīzu un uzticamu informāciju par automobiļa stāvokli un darbību. Dinamiskais displejs vizuālu attēlo plašu funkciju klāstu, piemēram, ALLGRIP braukšanas režīmus, dinamisko pārslodzi, dzinēja jaudu un griezes momentu, akseleratora un bremžu pedāļa lietošanu un citas. Ar plašajām izvēles iespējām jūsu braucieni vairs nekad nebūs vienmuļi.
Nav pieejams GL modelim.

Iespaidīga bagāžas ietilpība

Ar plato bagāžas nodalījuma atvērumu, zemo iekraušanas augstumu un iespaidīgo 710 litru bagāžas nodalījuma ietilpību ar nolocītiem abiem aizmugures sēdekļiem Vitara nodrošina, ka tajā pietiks vietas visam, ko jūs vēlaties pārvadāt.

Panorāmas jumta lūka

Ērti lietojama, pilnībā atverama jumta lūka gaismas un svaiga gaisa ielaišanai salonā.
* Panorāmas jumta lūka ir pieejama GLX+SR modelim

Augstas efektivitātes spēka pārvads

Uzticams sabiedrotais visiem piedzīvojumiem: iepazīstieties ar daudzpusīgu automobili, kas nebaidās no vissarežģītākajiem ceļa segumiem un visskarbākajiem laika apstākļiem. Piedziņu nodrošina elastīgie un efektīvie Boosterjet dzinēji. Aprīkojumā ietilpst unikālā AllGrip pilnpiedziņas sistēma. Automobili uz priekšu virza īsti Suzuki gēni: neviltots prieks, ko sniedz auto vadīšana, un maksimāla saķere visos apstākļos.

1,0 BOOSTERJET

1,0 BOOSTERJET turbodzinējs ar tiešo degvielas iesmidzināšanu attīsta 1,8 litru atmosfēriskajam dzinējam līdzvērtīgu jaudu no tikai viena litra tilpuma, nodrošinot arī izcilu degvielas ekonomiju. Tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēma palīdz nodrošināt zemu degvielas patēriņu un pazemināt temperatūru dzinēja cilindros. Papildus tam turbokompresors, kas nodrošina saspiesta gaisa padevi cilindros, ļauj attīstīt augstu griezes momentu jau pie zemiem dzinēja apgriezieniem, padarot dzinēju piemērotu dažādiem braukšanas apstākļiem: gan pilsētā, gan sportiskas braukšanas laikā, gan bezceļa apstākļos.

1,4 BOOSTERJET

Ar jauno, kompaktāko 1,4 BOOSTERJET tiešās degvielas iesmidzināšanas turbodzinēju braukšana ar Vitara ir vēl elastīgāka. Turbokompresors ar starpdzesētāju nodrošina saspiesta gaisa padevi cilindros, ļaujot dzinējam attīstīt augstu griezes momentu jau pie zemiem apgriezieniem, sākot ar 2500 apgr./min. Turklāt spiediena regulēšanas vārsts kontrolē turbīnas spiedienu, atverot vai aizverot aizvaru, kas ievērojami uzlabo dzinēja atsaucīgumu un pazemina degvielas patēriņu. Tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēma vēl vairāk uzlabo degvielas izmantošanas efektivitāti, optimizējot iesmidzinātās degvielas daudzumu, iesmidzināšanas laiku un spiedienu. Papildus tam īsa gājiena ieplūdes kolektors un dzinēja galvā integrēts izplūdes kolektors ir ļāvis izveidot vieglu un kompaktu dzinēju un panākt labāku paātrinājumu.

Manuālās ātrumkārbas

Pārnesumu attiecībās ir izvēlētas, domājot gan par degvielas patēriņu, gan par veiktspēju. Turklāt tajās ir izmantotas dažādas inovācijas, kas optimizē pārnesumu pārslēgšanu un padara braukšanu laidenāku. Paaugstinātas stingrības transmisijas korpuss mazina troksni un vibrāciju. 1,0 Boosterjet dzinējs ir aprīkots ar 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet 1,4 l versija ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba

6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar paplašinātu pārnesumu diapazonu visiem pārnesumiem nodrošina izcilu paātrinājumu, pat uzsākot kustību no vietas, un palīdz samazināt degvielas patēriņu, braucot ar lielu ātrumu. Integrēts dzesētājs uzlabo automātiskās transmisijas šķidruma dzesēšanu, vēl vairāk samazinot degvielas patēriņu. Pārnesumu pārslēgšana ir ātra un vienkārša, izmantojot pārslēgšanas lāpstiņas pie stūres, kas padara braukšanu baudāmu un sportisku kā ar manuālo pārnesumkārbu.

AllGrip četru riteņu piedziņas sistēma

„Automobilis, ar kuru var braukt pa grūti izbraucamiem ceļiem un sasniegt vietas, kur agrāk nebūtu bijis iespējams nokļūt ar automobili.“ Ar šādu filozofiju tika izstrādāts pirmais Suzuki pilnpiedziņas modelis 1970. gadā. Tas bija Suzuki slavenās AllGrip pilnpiedziņas tehnoloģijas sākums. Kopš tā laika Suzuki pilnpiedziņas tehnoloģija ir pilnveidota, lai piedāvātu braucējiem vēl aizraujošāku, baudāmāku un pārliecinošāku braukšanu. Ar Vitara AllGrip piedziņu jūs varat doties līdz šim nebijušos piedzīvojumos un paplašināt sava dzīvesveida daudzveidību.

Četru braukšanas režīmu izvēle

Izvēlieties vispiemērotāko pilnpiedziņas režīmu (automātisko, sporta, sniega vai pastāvīgo) ar vienkāršu piespiežamu un grozāmu slēdzi viduskonsolē. Daudzfunkciju krāsu displejs mērinstrumentu bloka centrā norāda, kurš no AllGrip piedziņas režīmiem pašlaik ir izvēlēts.

 

Pilnveidots atbalsts

Vitara ir aprīkots ar moderno Suzuki priekšējā virziena uzraudzības sistēmu, kas izmanto pie vējstikla uzstādītu vienobjektīva kameru un lāzeru. Apvienojot vienobjektīva kameru, kas izcili darbojas vidējā un lielā attālumā un atpazīst tādus satiksmes elementus kā gājējus un joslu līnijas, ar lāzera sensoru, kas ir efektīvs nelielā attālumā un tumsā, var panākt izcila līmeņa drošību.

Dubultā sensora bremžu balsts

Braukšanas laikā Vitara izmanto divus sensorus, lai noteiktu iespējamas sadursmes risku ar priekšā esošu transportlīdzekli vai gājēju — vienobjektīva kameru un lāzera sensoru. Konstatējot iespējamu sadursmi, atkarībā no situācijas ir trīs iespējamie rīcības veidi.
1. Brīdinājums — vadītāju brīdina ar skaņas signālu un vizuālu brīdinājumu.
2. Bremzēšanas spēka pastiprinātājs — tiek iedarbināts bremzēšanas spēka pastiprinātājs, lai bremzētu ar lielāku spēku, ja ir augsts sadursmes risks un vadītājs veic avārijas bremzēšanu.
3. Automātiskā bremzēšana — ja sadursmes risks pieaug vēl vairāk, tiek automātiski ar lielu spēku iedarbinātas bremzes.
Nav pieejams GL modelim. Pieejams pilnpiedziņas modeļiem.

Aklās zonas uzraudzības sistēma

Pārkārtošanās uz citu joslu, braucot ātrāk par 15 km/h, ir drošāka, pateicoties diviem aizmugurē uzstādītiem sānu radara sensoriem, kas konstatē transportlīdzekļus, kas atrodas aklajā zonā abās pusēs vai tuvojas tai. Ja aizmugures aklajā zonā tiek konstatēts vai tai tuvojas transportlīdzeklis, attiecīgajā sānu spogulī izgaismojas gaismas diodes indikators. Ja vadītājs ieslēdz pagrieziena rādītāju, signalizējot par pārkārtošanos uz blakus joslu, gaismas diodes signālu papildina brīdinājuma skaņas signāls.
Nav pieejams GL modelim. Pieejams pilnpiedziņas modeļiem.

Ceļa zīmju atpazīšana

Sistēma seko līdzi ceļa zīmēm, izmantojot vienobjektīva kameru. Atpazīstot ātruma ierobežojuma, apdzīšanas aizlieguma vai citas zīmes, tā attēlo zīmi mērinstrumentu bloka displejā, lai atgādinātu vadītājam par spēkā esošajiem satiksmes ierobežojumiem. Ja tiek atpazītas vairākas zīmes, vienlaicīgi var attēlot ne vairāk par trim.
Nav pieejams GL modelim. Pieejams pilnpiedziņas modeļiem.

 

Aizmugures šķērsvirziena satiksmes brīdinājums

Braucot atpakaļgaitā ar ātrumu līdz 8 km/h, divi automobiļa aizmugurē uzstādīti sānu radara sensori brīdina vadītāju, ja no sāniem tuvojas citi transportlīdzekļi, piemēram, izbraucot atpakaļgaitā no stāvvietas. Konstatējot transportlīdzekli, vadītājs tiek brīdināts gan ar vizuālu signālu daudzfunkciju informācijas displejā, gan ar brīdinājuma skaņas signālu. Tas palīdz drošāk izbraukt no stāvvietas situācijās, kad vienā vai abās automobiļa pusēs ir aizsegta redzamība.
Nav pieejams GL modelim. Pieejams pilnpiedziņas modeļiem.

Stingrs TECT virsbūves karkass

Vitara virsbūves konstrukcijas pamatā ir Suzuki TECT (Total Effective Control Technology) koncepcija, kas efektīvi absorbē un izkliedē trieciena enerģiju sadursmes gadījumā.